برگزاری موفق نمایشگاه ITMA 2019 در بارسلونا

هجدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی – ITMA 2019 – در مرکز نمایشگاهی Fira De Barcelona در بارسلونا برگزار شد. امسال بیش از 1700 غرفه نوآوری های خود را در زمینه نساجی و پوشاک به نمایش عمومی گذاشتند.
شرکت دکتر پتری ( Dr. Petry ) نیز در نمایشگاه ایتما 2019 حضور داشت.

نمایشگاه ITMA 2019 در بارسلونا

ثبت رکورد های جدید در ITMA 2019 بارسلونا

ITMA نمایشگاه بین المللی پیشرو در زمینه فناوری نساجی و پوشاک، در تاریخ 26 ژوئن 2019 به پایان رسیده است. بیش از 120،000 بازدید کننده از بیش از 1700 غرفه بازدید کردند. در این نمایشگاه تحولات نوآورانه، محصولات مدرن و روش های جدید در زمینه فناوری نساجی و پوشاک به بازدیدکنندگان ارائه گردید.

در سال جاری، از آنجایی شرکت نساجی شیمیایی دکتر Petry در ITMA در بارسلونا دارای غرفه بود، بسیاری از مشتریان، تامین کنندگان و همکاران برای بحث و گفتگو فنی، ما را در غرفه ملاقات کردند. علاوه بر این، فرصتی برای ایجاد تماس با بازدید کنندگان داشتیم.

نوآوری در دنیای منسوجات

شعار ITMA در سال جاری نوآوری در منسوجات “Innovating the World of Textiles” بود. به همین دلیل، ما بسیاری از آخرین پیشرفت های خود را ارائه کردیم:

  • رنگدانه های جدید برای چاپ، پوشش و رنگرزی پوشاک
  • مواد اولیه نوآورانه برای تکمیل
  • تکنولوژی مدرن فرآوری

به گفته Martin Feinweber مدیر تولید پوشاک در شرکت دکتر پتری، اغلب کارشناسان پوشاک که از غرفه دکتر پتری در ITMA بازدید کردند، به رنگدانه های طبیعی ما مانند PERICOLOR ECO، راه حل های پایدار و جایگزین های سازگار با محیط زیست برای فرایندهای رایج شیمیایی، ابراز علاقه نمودند. همچنین سیستم Peristal BLI ECO دکتر پتری که جایگزینی پایدار برای پرمنگنات پتاسیم است، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ITMA 2023 در میلان

نمایشگاه بعدی ITMA در میلان برگزار خواهد شد و بازدید کنندگان و غرفه داران در نوزدهمین نمایشگاه ITMA در مرکز نمایشگاهی Fiera Milano Rho فرصتی برای دیدار دوباره خواهند یافت.


منبع: Successful ITMA 2019 in Barcelona